Đang tải...

Chúc các cụ lái xe vui vẻ và an toàn trên xa lộ O-H!

"Không bao giờ là thất bại, Tất cả chỉ là thử thách "

Tài liệu đào tạo Difference between MUI and EUI in cylinder head

Thảo luận trong 'Các vấn đề về thủy lực & ứng dụng' bắt đầu bởi khoadongluc, 25/1/10.

Thành viên đang xem bài viết (Users: 0, Guests: 0)

  1. khoadongluc
    Offline

    khoadongluc Nothing Is Impossible
    Thành viên BQT

    Tham gia ngày:
    17/3/09
    Số km:
    22,247
    Được đổ xăng:
    8,799
    Xăng:
    133,839 lít xăng


    This picture shows the difference between the Mechanical Unit Injection (MUI)
    and current Electronic Unit Injection (EUI) installation in the cylinder head.

    Notice the Helper Spring on the injector pushrod. This arrangement is designed
    to keep the follower in constant contact with the camshaft. The helper spring is
    required due to the increased injection pressures of 151 MPa (22000 psi) and the
    steeper, high lift camshaft lobe profile.

    The 3500B has a larger diameter camshaft to accommodate the higher injection
    pressures generated in the unit injector pumps.
     

Chia sẻ trang này