xin thông tin xe ford ranger 0609

Q
Bình luận: 16Lượt xem: 1,942

manhcoc

Tài xế O-H
cụ cho thông tin thì sẽ có mà, đời mới có thể ko có chứ đời cũ thiếu gì, cần tài liệu xe năm bao nhiêu
 

manhcoc

Tài xế O-H
ý của cụ là như này hả :
Link Ford rager https://www.dropbox.com/sh/3j8m0wqv3rjyyb7/AADvU8dc1ChJq3x1rMmnxPPla/FORD RANGER 06-09/FORD RANGER 06-09?dl=0

 

vinh97

Tài xế O-H
e tìm đk thiing tin của ford ranger là 2006 và 2008 bác ạ, bác copy vào gg dịch xem nhé
1
Specs

Vehicle: 2006 Ford Ranger 4x4
Owner/Hometown: Eddie Velarde/Sylmar, California
Engine: Ford SOHC 4.0 V-6
Induction: Stock, air intake box trimmed and patched for more tire clearance
Transmission: stock five-speed automatic
Front suspension: Dixon Bros. Racing long travel 4x4 system with custom A-arms and Fox coilovers and bump stops. Fourteen inches of travel
Rear suspension: Currie Ford 9-inch connected to Deaver F-23 leaf packs, Fox 2.5-inch diameter, 14-inch stroke bypass shocks. Sixteen inches of travel
Ring and Pinion: 4.88
Rear Differential: Spool
Tires: 35x12.5R15 BFGoodrich KM2
Wheels: 15x8-inch KMC Enduro Beadlocks
Best part: Being able to drive to and from the desert comfortably and still be usable as a daily driver.
Worst part: It’s never really “finished.” An ongoing project.
2 Specs

Vehicle: 2008Ford Ranger built for BITD's Class 7200
Owner: Shawn Giordano, San Marcos, CA
Engine: Ford SOHC 4.0 V-6
Induction: Stock EFI
Exhaust: custom headers by Richards Performance, Magnaflow muffler
Transmission: Turbo 400 built by Culhane Transmissions, TCS torque convertor
Front suspension: JD Fabrication long-travel kit, Fabtech Dirt Logic shocks and bumpstops,18 inches of travel
Rear suspension: Owner-built four-link, Fabtech Dirt Logic shocks and bumpstops, 28 inches of travel
Rear axle: Dirt Tech 9-inch with 3.5 inch axle tubes, full spool, 40-spline shafts, Desert Specialties hubs, Wilwood brakes
Tires & wheels: 35x12.50R15 BFGoodrich Baja T/As on 15-inch Raceline Monster beadlocks
Other: KC Hilites, Momo steering wheel, Lowrance GPS, Mastercraft 3G seats, J.E. Reel driveshaft
 

vinh97

Tài xế O-H
1 Specs
Xe: 2006 Ford Ranger 4x4
Chủ đầu tư / Quê quán: Eddie Velarde / Sylmar, California
Động cơ: Ford SOHC 4,0 V-6
Cảm ứng: chứng khoán, lượng không khí hộp tỉa và vá cho giải phóng mặt bằng lốp hơn
Hộp số: chứng khoán lăm tốc độ tự động
Hệ thống treo trước: Dixon Bros. Racing hệ thống 4x4 du lịch dài với tùy chỉnh A-cánh tay và coilovers Fox và vết sưng dừng. Mười bốn inch của du lịch
hệ thống treo sau: Currie Ford 9-inch kết nối với Deaver gói F-23 lá, Fox đường kính 2,5-inch, 14-inch cú sốc đột quỵ bypass. Mười sáu inch của du lịch
Ring và Pinion: 4,88
Vi sai cầu sau: ống chỉ
Lốp: 35x12.5R15 BFGoodrich km2
Bánh xe: 15x8 inch KMC Enduro Beadlocks
Phần tốt nhất: Có thể lái xe đến và đi từ sa mạc thoải mái và vẫn có thể sử dụng như một tài xế hàng ngày.
Phần tồi tệ nhất: Nó không bao giờ thực sự "kết thúc." Một dự án đang diễn ra.
2 Specs
Xe: 2008Ford Ranger xây dựng cho lớp 7200 BITD của
Chủ đầu tư: Shawn Giordano, San Marcos, CA
Động cơ: Ford SOHC 4,0 V-6
Cảm ứng: Cổ EFI
Xả: tiêu đề tùy chỉnh bằng cách Performance Richards, Magnaflow muffler
Hộp số: Turbo 400 được xây dựng bởi Culhane Hộp, TCS mô-men xoắn chuyển đổi
Hệ thống treo trước: JD Chế tạo bộ dài du lịch, Fabtech cú sốc Dirt Logic và bumpstops, 18 inch của du lịch
hệ thống treo sau: Chủ đầu tư-xây dựng bốn-link, Fabtech cú sốc Dirt Logic và bumpstops, 28 inch của du lịch
trục sau: Dirt Tech 9-inch với ống trục 3,5 inch, đầy đủ ống chỉ, trục 40-spline, sa mạc Specialties hub, phanh Wilwood
Lốp & bánh xe: 35x12.50R15 BFGoodrich Baja T / Như trên 15-inch Raceline quái vật beadlocks
Khác: KC Hilites, Momo vô lăng, Lowrance GPS, ghế MASTERCRAFT 3G, J.E. reel trục máy
 

quang314275

Tài xế O-H
e tìm đk thiing tin của ford ranger là 2006 và 2008 bác ạ, bác copy vào gg dịch xem nhé
1
Specs
Vehicle:
2006 Ford Ranger 4x4
Owner/Hometown: Eddie Velarde/Sylmar, California
Engine: Ford SOHC 4.0 V-6
Induction: Stock, air intake box trimmed and patched for more tire clearance
Transmission: stock five-speed automatic
Front suspension: Dixon Bros. Racing long travel 4x4 system with custom A-arms and Fox coilovers and bump stops. Fourteen inches of travel
Rear suspension: Currie Ford 9-inch connected to Deaver F-23 leaf packs, Fox 2.5-inch diameter, 14-inch stroke bypass shocks. Sixteen inches of travel
Ring and Pinion: 4.88
Rear Differential: Spool
Tires: 35x12.5R15 BFGoodrich KM2
Wheels: 15x8-inch KMC Enduro Beadlocks
Best part: Being able to drive to and from the desert comfortably and still be usable as a daily driver.
Worst part: It’s never really “finished.” An ongoing project.
2 Specs
Vehicle:
2008Ford Ranger built for BITD's Class 7200
Owner: Shawn Giordano, San Marcos, CA
Engine: Ford SOHC 4.0 V-6
Induction: Stock EFI
Exhaust: custom headers by Richards Performance, Magnaflow muffler
Transmission: Turbo 400 built by Culhane Transmissions, TCS torque convertor
Front suspension: JD Fabrication long-travel kit, Fabtech Dirt Logic shocks and bumpstops,18 inches of travel
Rear suspension: Owner-built four-link, Fabtech Dirt Logic shocks and bumpstops, 28 inches of travel
Rear axle: Dirt Tech 9-inch with 3.5 inch axle tubes, full spool, 40-spline shafts, Desert Specialties hubs, Wilwood brakes
Tires & wheels: 35x12.50R15 BFGoodrich Baja T/As on 15-inch Raceline Monster beadlocks
Other: KC Hilites, Momo steering wheel, Lowrance GPS, Mastercraft 3G seats, J.E. Reel driveshaft
em cảm ơn bác nhiều ạ
 

Bạn hãy đăng nhập hoặc đăng ký để phản hồi tại đây nhé.

Bên trên